مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مهر 1401 ساعت 10:272022-10-18پزشكي

خبر خوب| تولد 38 نوزاد زنده در کلینیک درمان ناباروری سنندج


برهان مرادویسی رییس مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی بعثت سنندج در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: در کلینیک درمان ناباروری بیمارستان بعثت سنندج امکان اهدای جنین برای زوج هایی که به دلایل مختلف امکان باروری ندارند، ایجاد شده است و بیش از 90 درصد هزینه های درمانی به طور حمایتی پرداخت و متقاضیان و مراجعین فقط 10 درصد را پرداخت می کنند.

وی پرداخت حمایتی و تخفیف در هزینه ها را برای خدمات شامل تسه(TESE) دوبار در سال، انجماد سه بار در سال، ذوب سه بار در سال، ICSIسه سیکل در سال و انتقال سه سیکل در سال اعلام کرد.

به گفته رییس مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی بعثت سنندج، کلینیک درمان ناباروری بیمارستان بعثت سنندج با تیم درمانی توانا شامل سه پزشک متخصص زنان، یک پزشک فلوشیپ ناباروری، دو نفر جنین شناس PhD، پزشک متخصص اورولوژی، چهار نفر کارشناس مامایی، یک نفر پرستاری، دو نفر پرسنل آزمایشگاه و بیهوشی، آماده و در حال ارائه خدمات درمان ناباروری به زوج های مراجع است.

مرادویسی با اعلام انجام 21 مورد جراحی ناباروری مردان به صورت نمونه برداری تسه در نیمه اول جاری گفت: برای عمل تسه پوست کیسه بیضه در اتاق عمل شکاف داده شده و به کمک میکروسکوپ جراحی متناسب با مشکلات روی کپسول بیضه(تونیکا آلوژینه)، از نقاط مناسبت در بافت بیضه نمونه برداری می شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| تولد 38 نوزاد زنده در کلینیک درمان ناباروری سنندج

خبر خوب| تولد 38 نوزاد زنده در کلینیک درمان ناباروری سنندج